Voor de juridische dienstverlening zijn op ons kantoor twee notarissen, één toegevoegd notaris en drie kandidaat-notarissen werkzaam. Daarnaast zijn op ons kantoor registerklerken werkzaam. Onze medewerkers en hun specifieke deskundigheid worden hierna genoemd.
Om de deskundigheid op het gewenste niveau te houden worden onze medewerkers permanent geschoold. Voorts wordt de deskundigheid verder vergroot doordat een aantal medewerkers voor hun specifieke aandachtsgebied lid zijn van een specialistenvereniging, zoals van EPN (Estateplanners notariaat) en van Notariele Registergoed Specialisten of is Register Estate Planner.
Ons kantoor kent een algemene praktijk. Dit houdt in dat ons kantoor u in beginsel bij alle voorkomende notariele werkzaamheden kan begeleiden.
Op het gebied van vastgoed begeleiden we niet alleen overdrachten van woningen en het vestigen van hypotheken, maar ook de overdracht van commercieel vastgoed, bij het opstellen van koopovereenkomsten, splitsingen in appartementsrechten, bouwprojecten en vele andere vastgoed werkzaamheden.
Ook kunt u op ons kantoor terecht voor uw testament, uw levenstestament, samenlevingsovereenkomst, verklaringen van erfrecht, afwikkeling nalatenschappen, estateplanning en voor vele andere vragen op het gebied van het personen en familierecht.
Wilt u een besloten vennootschap, een vereniging of een stichting oprichten, dan kunnen we u daar ook bij begeleiden. Onze dienstverlening op het gebied van rechtspersonenrecht en ondernemingsrecht is echter veel breder. Zo kunnen we ook begeleiden bij het herstructureren van uw onderneming en bij uitvoeren van juridische fusies en splitsingen.
Albert is afgestudeerd aan de Universiteit Groningen in 1988. Vervolgens is hij als kandidaat-notaris werkzaam geweest in Deventer en sinds 1990 heeft hij zich verbonden aan het notariskantoor in Hillegom. In 1992 heeft hij met succes de Beroepsopleiding Notariaat afgerond, waarna hij op 1 januari 1999 is benoemd tot notaris in Hillegom.
Albert is gespecialiseerd in commerciële vastgoedtransacties en estate planning. Omdat notaris zijn een van de mooiste en boeiendste beroepen is, neemt hij daarnaast regelmatig dossiers in de algemene praktijk ter hand, verzorgt advieswerkzaamheden en geeft presentaties.
Albert bekleedt meerdere bestuursfuncties bij maatschappelijke instellingen in Nederland.
U kunt hem bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:15 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: hurtak@hrnotarissen.nl
Arjan is afgestudeerd aan de Universiteit Leiden in 1989. Hij is sinds 1 januari 1993 werkzaam in het notariaat en heeft zich sindsdien aan ons kantoor verbonden. Hij is vanaf 1 januari 2003 in functie als notaris te Hillegom.
Arjan is werkzaam in de algemene praktijk met een accent op het ondernemingsrecht. Hij is daarnaast lid van de Vereniging van Estate Planners in het Notariaat (EPN).
U kunt Arjan bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:15 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: Roodhorst@hrnotarissen.nl
Karin is sinds in 2007 werkzaam in het notariaat. Naast haar werk heeft zij de studie notarieel recht gevolgd aan de Universiteit Leiden. Welke studie zij in 2013 cum laude heeft afgerond. Vervolgens heeft zij ook de Beroepsopleiding Notariaat cum laude afgerond en is zij beëdigd tot waarnemingsbevoegde kandidaat-notaris.
Vanaf mei 2016 is Karin bij ons op kantoor werkzaam waar zij zich bezighoudt met alle facetten van het familierecht.
Karin is aanwezig op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30 uur tot 17.15 uur. U kunt haar bereiken per telefoon (0252 520850) en per email: Los@hrnotarissen.nl
Ingrid is in het notariaat in 1985 begonnen als uitzendkracht. Daarna heeft zij de opleiding tot notarisklerk gevolgd. Vervolgens heeft zij, naast haar werk, een studie notarieel recht aan de Vrije Universiteit te Amsterdam gevolgd die zij met succes heeft afgerond in 2004. Bovendien heeft zij de Beroepsopleiding Notariaat in 2010 afgerond.
Vanaf 1989 is zij bij ons op kantoor werkzaam. Ingrid houdt zich voornamelijk bezig met werkzaamheden die het onroerend goed betreffen en is gespecialiseerd in het verzorgen van veilingen waarbij het uitgangspunt is om de gedwongen veiling te voorkomen.
Ingrid is aanwezig op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur. U kunt haar bereiken per telefoon (0252-520850) en haar e-mail is Vandoorn@hrnotarissen.nl
Leon is afgestudeerd in notarieel recht, fiscaal recht en rechtsgeleerdheid, aan de Universiteit Leiden en de Universiteit van Tilburg. Tevens heeft hij de post-academische Beroepsopleiding Notariaat afgerond en is sinds 2012 werkzaam als (waarnemingsbevoegde) kandidaat-notaris. Na ervaring te hebben opgedaan bij internationale advocaten- en notariskantoren heeft hij zich in 2019 aan ons kantoor verbonden.
Leon heeft een focus op het vennootschaps- en ondernemingsrecht en het personen- en familierecht. Hij heeft jarenlang gewerkt in de internationale ondernemingsrechtpraktijk en heeft daarbij voornamelijk multinationals, ondernemers, vermogende particulieren en families binnen en buiten Nederland geadviseerd.
U kunt Leon bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:15 uur, per telefoon (0252-520850) of per e-mail: Handjes@hrnotarissen.nl
Ilona is sinds februari 2016 werkzaam als notarieel medewerkster bij ons notariskantoor.
Ze voert algemene administratieve werkzaamheden uit en verzorgt de voorbereiding en afhandeling van de dossiers. Tevens ondersteunt zij de notarissen en kandidaat-notarissen op het gebied van (voornamelijk) familierecht.
Ilona is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8:30 uur tot 17:15 uur per telefoon (0252-520850) of per e-mail: kuijken@hrnotarissen.nl
Dorien is sinds januari 2005 werkzaam op ons kantoor. Zij verzorgt de gehele financiële administratie en bewaakt de liquiditeitspositie.
Daarnaast houdt zij zich onder andere bezig met de inkoop van kantoorartikelen en diverse zaken die betrekking hebben op het gebied van PR.
Dorien is maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:30 uur tot 12:00 uur bereikbaar per telefoon (0252-520850) en per e-mail: Wassenaar@hrnotarissen.nl
Thea is sinds 1994 op ons kantoor werkzaam en ze doet dit werk nog steeds met veel enthousiasme. Ze heeft op verschillende notariële rechtsgebieden ervaring opgedaan en ondersteunt nu in het bijzonder de (kandidaat-)notarissen op het gebied van onroerend goed.Ze houdt zich voornamelijk bezig met de voorbereiding van hypotheekakten. Hiervoor onderhoudt Thea contacten met cliënten, banken en tussenpersonen en verzorgt ze de voorbereiding en afhandeling van dossiers.
Daarnaast houdt ze zich bezig met de werkzaamheden die verband houden met de doorhalingen van hypothecaire inschrijvingen bij het kadaster.
Thea is bereikbaar op dinsdag, woensdag en vrijdag van 8:30 uur tot 17.15 uur per telefoon (0252-520850) en per e-mail: Gerritsen@hrnotarissen.nl
Tessa is sinds april 2020 werkzaam als notarieel medewerkster bij ons notariskantoor.
Ze voert algemene administratieve werkzaamheden uit en verzorgt de voorbereiding en afhandeling van de dossiers. Tevens ondersteunt zij de notarissen en kandidaat-notarissen op het gebied van onroerend goedrecht.
Tessa is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8:30 uur tot 17:15 uur en op vrijdag van 8:30 uur tot 12:30 uur per telefoon (0252-520850) of per e-mail: vanderkamp@hrnotarissen.nl
Danique is sinds juli 2020 werkzaam als notarieel medewerkster bij ons notariskantoor.
Ze voert algemene administratieve werkzaamheden uit en verzorgt de voorbereiding en afhandeling van de dossiers. Tevens ondersteunt zij de notarissen en kandidaat-notarissen op het gebied van (voornamelijk) ondernemingsrecht.
Danique is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8:30 uur tot 17:15 uur en op vrijdag van 8:30 uur tot 16:00 uur per telefoon (0252-520850) of per e-mail: vanhuissteden@hrnotarissen.nl
Wij bieden meer. We helpen u bij alle juridische vraagstukken die gerelateerd zijn aan het erfrecht, huwelijksvermogensrecht en onroerend goedrecht.
HURTAK & ROODHORST NOTARISSEN
Van den Endelaan 9
2182 ES Hillegom
T 0252 52 08 50
Cookiemelding op www.hurtakenroodhorst.nl
De site van Hurtak & Roodhorst notarissen maakt gebruik van cookies om een optimale gebruikerservaring te kunnen bieden. Met cookies kunnen we de manier waarop de site gebruikt wordt vastleggen en analyseren. Die informatie gebruiken we om de sit ete verbeteren.
Lees voor meer informatie ons cookiestatement
IK ACCEPTEER COOKIES Verder zonder cookiesCookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |